Az Ipanema-online az alábbi szállítási feltételekkel vállalja a Webshopjában megrendelt termékek kiszállítását:
A rendelés leadását követően Ön visszaigazolást kap e-mailben a megrendelt termékekről, a Regisztráció során megadott e-mail címére.
A megrendelt termékek kifizetése történhet bankkártyával, banki átutalással, vagy utánvéttel.
A termékek átvétele kérhető házhoz szállítással vagy átvehetők üzleteinkben.
A rendelés visszaigazolása legkésőbb a megrendelést követő munkanapon történik meg. Az áru kiszállítása a visszaigazolást követő 2-15 munkanapon belül, munkaidőben történik.
A szállítás várható időpontjáról a Vásárlót minden esetben e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk, a kiszállítás előtti munkanapon.
A rendelésről készült számlát emailben küldjük meg.
A kiszállításban alvállalkozót vonunk be a teljesítésbe (GLS). A futárszolgálat a csomag érkezéséről emailben értesítést küld egy három órás kiszállítási időablak megjelőléssel. Ez az email tartalmazza a futár telefonszámát is. Így amennyiben nem tudja átvenni a csomagot, kérjük egyeztessen a futárral! Sikertelen kézbesítés esetén a futárok telefonon egyeztetnek, és a következő nap újból megkísérlik a kiszállítást.
Kétszeri sikertelen kísérlet esetén a megrendelt árut visszaszállítják az Ipanema-online raktárába.
Házhoz szállításnál a szállítási költség utánvét esetén 2200 Ft, bankkártyás fizetés esetén 1800 Ft de 22 000 Ft feletti rendelés esetén a fuvardíjat elengedjük. Vagyis 22 000 Ft felett a szállítás díjmentes.
GLS csomagautomatába vagy csomagpontra történő kézbesítés esetén a szállítási díj 1200 Ft, 15000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes.
Amennyiben a termék nem megfelelő, úgy a visszaküldés költsége a vevőt terheli. Csere esetén az újbóli postázási díj értékhatártól függetlenül minden esetben 1800 Ft házhozszállítással vagy 1200 Ft csomagpontra küldéssel.
Elállási szándékát emailben tudja jelezni számunka az info@ipanema-online.hu címre.
Az emailnek tartalmaznia kell a számla sorszámát (pl. W2024-1632), az Ön nevét, és egy bankszámlaszámot, amelyre a visszafizetést teljesíteni tudjuk.
Csere esetén, szintén erre az emailre írja meg nekünk az új termék adatait. És az eredeti terméket küldje vissza részünkre a lenti címre.
Elállásra vagy termékcserére az áru átvételét követő 14 napon belül van lehetősége, egy email küldésével a fentebb leírt módon.
A csere vagy elállás jelentésétől 14 napja van a termék feladására.
Ezen határidőkön túl, nem áll módunkban a termék árát visszautalni, vagy cserélni!
Ha a megrendelt termékeket valamilyen oknál fogva az Ipanema-online nem tudja szállítani, úgy a Vevőt e-mailben vagy telefonon értesítjük. Bankkártyás fizetés esetén haladéktalanul gondoskodunk a vásárlás értékének visszautalásáról.
A terméket minden esetben csak az alábbi címre lehet visszaküldeni:
Ipanema Praia Kft.
1055 Budapest, Szent István krt. 15. (fehérnemű üzlet - utcáról nyílik)
+36 70 510 92 96
Kérjük a csomagra minden adatot írjon rá, ellenkező esetben előfordulhat, hogy a csomagot nem kapjuk meg és vissza viszik a feladónak!